Produkty pro iso 9001 (18)

ISO 9001:2015 Systém řízení kvality - Poradenská služba pro systém řízení kvality ISO 9001:2015

ISO 9001:2015 Systém řízení kvality - Poradenská služba pro systém řízení kvality ISO 9001:2015

Prodan Kalite Čevre Danışmanlık Jako ISO 9001:2015 Certifikát systému řízení kvality ISO 14001:2015 Certifikát systému řízení životního prostředí ISO 22000:2018 Certifikát systému řízení bezpečnosti potravin ISO 27001 Certifikát systému řízení bezpečnosti informací ISO 20252 Certifikát systému řízení veřejného mínění a sociálních výzkumů ISO 22301 Certifikát systému řízení kontinuity podnikání ISO 45001:2018 Certifikát systému řízení bezpečnosti a ochrany zdraví při práci ISO 10002 Certifikát systému řízení spokojenosti zákazníků ISO 13485:2016 Certifikát systému řízení kvality zdravotnických prostředků HELAL Certifikát ISO 3834 CERTIFIKÁT ISO 10002 Certifikát systému řízení spokojenosti zákazníků Nabízíme vzdělávací a poradenské služby
ISO 9001 - Certifikát ISO 9001

ISO 9001 - Certifikát ISO 9001

Rodina ISO 9000 se zabývá různými aspekty řízení kvality a zahrnuje některé z nejznámějších standardů ISO. Standardy poskytují vodítka a nástroje pro společnosti a organizace, které chtějí zajistit, že jejich produkty a služby neustále splňují požadavky zákazníků a že kvalita se neustále zlepšuje. ISO 9001: 2015 ISO 9001: 2015 stanovuje kritéria pro systém řízení kvality a je jediným standardem v rodině, který může být certifikován (i když to není povinnost). Může být používán jakoukoli organizací, velkou nebo malou, bez ohledu na oblast činnosti. Ve skutečnosti existuje více než milion společností a organizací certifikovaných podle ISO 9001 ve více než 170 zemích. Tento standard je založen na řadě principů řízení kvality, které zahrnují silnou orientaci na zákazníka, motivaci a zapojení vrcholového vedení, přístup zaměřený na proces a neustálé zlepšování. Tyto principy jsou podrobněji vysvětleny v pdf dokumentu Principy řízení kvality.
Certifikace ISO 9001 - Poradenská služba

Certifikace ISO 9001 - Poradenská služba

Konzultační služba pro certifikaci ISO 9001 akreditovaná TURKAK
ISO 9001 - Certifikát ISO 9001

ISO 9001 - Certifikát ISO 9001

Přístup celkového řízení kvality se obvykle uplatňuje v podnicích, které se zabývají výrobou. Pokud se podíváme na vývoj celkového přístupu ke kvalitě, zjistíme, že začal nejprve kontrolou, poté pokračoval standardy zajištění kvality a nakonec dospěl k přístupu celkového řízení kvality. V průběhu těchto procesů byly převážně zohledňovány fyzické zboží. Proto byl přístup celkového řízení kvality vždy spojován s výrobním sektorem. Nicméně, s rychlým rozvojem služeb v posledních letech se kvalita a přístup celkového řízení kvality staly také potřebou v tomto sektoru.
Certifikát ISO 9001 - Certifikát kvality ISO 9001

Certifikát ISO 9001 - Certifikát kvality ISO 9001

Kritéria pro aplikaci řízení kvality, která zajišťují, že produkt nebo služba prochází procesem od výroby až po spotřebitele s disciplinovaným zpracováním zákaznických požadavků a očekávání (kvalita) tak, aby byla zajištěna kontinuita, se nazývají souhrnně.
ISO 9001 - ISO 9001 Systém řízení kvality

ISO 9001 - ISO 9001 Systém řízení kvality

Při získávání certifikátu systému řízení kvality ISO 9001 se v první fázi hodnocení nejprve identifikují oblasti, které se v rámci organizace jeví jako nevhodné. Poté se určují oblasti pro zlepšení, aby byly splněny požadavky. Následně se shromažďují informace pro sestavení dokumentů. Dalším krokem je fáze přípravy dokumentace. V této fázi se na základě získaných informací připravují dokumenty odpovídající probíhajícím činnostem. Nakonec je posledním krokem procesu příprava certifikátu ISO 9001. Jakmile je zřejmé, že všechny předložené dokumenty splňují všechny podmínky, organizace získává právo na certifikát ISO 9001.
ISO 9001 - ISO 9001 Systém řízení kvality

ISO 9001 - ISO 9001 Systém řízení kvality

Podniky musí v dnešním světě, který se rychle mění, přizpůsobit svá aktiva a realizovat své vize, aby se vyrovnaly s měnícími se podmínkami prostředí a rostoucí globalizací a konkurencí. Tyto změny se samozřejmě odrážejí i ve struktuře organizací podniků. V dnešním obchodním světě je kvalita klíčovým faktorem, který má strategický dopad na konkurenceschopnost podniků. Na druhou stranu však podniky potřebují řadu nástrojů k vytvoření a zavedení kultury kvality. Jedním z těchto nástrojů je Systém řízení kvality. Dnes v sektorech, které vyrábějí produkty a poskytují služby, působí mnoho podniků a vytvářejí tak širokou škálu alternativ, které mohou spotřebitelé zvolit. Spotřebitelé jsou dnes více informovaní a jejich kupní síla roste. Kromě toho, když je poptávka v těchto sektorech pružná, zvyšuje se vyjednávací síla spotřebitelů. Z tohoto důvodu musí podniky pracovat více orientovaně na zákazníka.
Certifikát ISO 9001 - Certifikát kvality ISO 9001

Certifikát ISO 9001 - Certifikát kvality ISO 9001

KALİTÜRK® ISO 9001:2015 Certifikát systému řízení kvality ukazuje potřebu pro organizaci prokázat schopnost pravidelně poskytovat služby, které splňují požadavky zákazníků a platné legislativní požadavky, a to prostřednictvím efektivní aplikace systému, včetně procesů, s cílem zvýšit spokojenost zákazníků a zajistit, že jsou dodržovány platné legislativní požadavky. Certifikát systému řízení kvality ISO 9001 tedy poskytuje záruku, že kvalita služeb může být udržována. KALİTÜRK® je zprostředkovatelská organizace, která v případě vašeho požadavku zajišťuje audit vašich produktů/služeb a dokumentaci odpovídající kvality. Zkratka pro standardy, které jsou tvořeny počátečními písmeny anglického názvu Mezinárodní organizace pro standardizaci.
ISO 9001 - ISO 9001:2015 Systém řízení kvality

ISO 9001 - ISO 9001:2015 Systém řízení kvality

Ve světě vedly velké pokroky v oblasti informací, technologií a komunikace společnosti k tvrdé konkurenci a k ekonomickému závodu, ve kterém se každý den objevují nové události. V současném světovém uspořádání je možné přežít pouze zajištěním výroby zboží a služeb, které odpovídají potřebám a očekáváním zákazníků ve všech odvětvích. Toho lze dosáhnout pouze implementací systému řízení kvality, který pokrývá všechny fáze od návrhu přes výrobu, marketing až po poprodejní služby a který se zaměřuje na neustálý rozvoj. V dnešním stále se zvyšujícím konkurenčním prostředí mají společnosti hlavní cíle, které musí splnit. Některé z těchto cílů se vyznačují kritičností. - Schopnost uspokojit potřeby zákazníků - Snížení nákladů a zvýšení efektivity - Uvedení nových produktů a služeb na trh
Certifikát ISO 9001 22000 Poradenství v oblasti potravin

Certifikát ISO 9001 22000 Poradenství v oblasti potravin

GIDA DANISMANLIK .NET poskytuje služby v 6 hlavních oblastech. Poradenství, Instalace systémů, Certifikace, Školení, Audit, Udržitelnost INSTALACE SYSTÉMŮ A CERTIFIKACE: BRCGS, FSSC 22000, IFS, AIB, HELAL (HAK), ISO 22000, ISO 9001, HACCP, HARA, GMP, SEDEX, BSCI, VEGAN, BEZ GLUTENU, NE GMO, ORGANICKÉ PORADENSTVÍ: Řízení kvality, Řízení výroby, IT řízení & KVKK, Bezpečnost a ochrana zdraví při práci, Sledovatelnost & ERP systém, Hygienický design strojů v závodech, Právní poradenství, Řízení exportu, Programy podpory, Média & Řízení designu ŠKOLENÍ: Školení v oblasti bezpečnosti potravin, Kořenové příčiny, Napodobování a falšování, Ochrana potravin, Kultura, Systémy řízení, BRCGS, IFS, FSSC, HELAL, ISO, Školení pro bílé/modré límečky, Praktické školení, Hygienická školení provádíme zábavnými a interaktivními metodami. AUDIT: Audity dodavatelů, Příprava dotazníků, Hygienické audity, Audity obchodů, hotelů, restaurací, supermarketů, Interní audit, Příprava na audity
ISO 27001 Systém řízení bezpečnosti informací - ISO 27001 Certifikát

ISO 27001 Systém řízení bezpečnosti informací - ISO 27001 Certifikát

Informace, ať už mají jakoukoli formu nebo jakýkoli význam, by měly být vždy vhodně chráněny. Zatímco ztráta mnoha aktiv může být kompenzována, ztracené informace nemají žádnou peněžní hodnotu. Z tohoto důvodu se v dnešních měnících se a vyvíjejících se podmínkách stále více zvyšuje důležitost a potřeba ochrany informací. Informace mohou být používány a uchovávány v různých formách; v písemné podobě na elektronických médiích, verbálně, v paměti zaměstnanců a mnoha dalších způsobech. Bezpečnost informací chrání data před širokým spektrem nebezpečí a hrozeb, aby zajistila obchodní kontinuitu, minimalizovala obchodní ztráty a maximalizovala návratnost obchodních příležitostí a investic. Informace mohou existovat v mnoha formách. Mohou být napsány a vytištěny na papíře, uchovávány elektronicky, zasílány poštou nebo pomocí elektronických prostředků, prezentovány ve filmech nebo vyjádřeny verbálně během vzájemného rozhovoru.
ISO 27001 - ISO 27001 Systém řízení bezpečnosti informací

ISO 27001 - ISO 27001 Systém řízení bezpečnosti informací

Systémy ISO 27001 se zaměřují na ochranu nejen osobních údajů, ale i všech dat společnosti. Tento systém chrání různé formy informací, včetně online informací a papírových dat. Klíčovým bodem je víra a přijetí ze strany vrcholového managementu a zapojení všech zaměstnanců. V systému ISO 27001 je hodnocení rizik centrální. Práce na hodnocení rizik zahrnuje řadu činností zaměřených na léčbu, prevenci, řízení a snížení rizik. Tyto činnosti musí být optimalizovány podle rizikového prostředí a cílů podniků. Aby hodnocení rizik zůstalo efektivní, je nutné provádět neustálé zlepšování.
ISO 16949 - ISO/TS 16949 Systém řízení kvality automobilů

ISO 16949 - ISO/TS 16949 Systém řízení kvality automobilů

ISO / TS 16949: 2009, spolu s ISO 9001: 2008, definuje požadavky na systém řízení kvality pro návrh a vývoj, výrobu a v případě potřeby montáž a servis produktů souvisejících s automobilovým průmyslem. ISO / TS 16949: 2009 se může vztahovat na organizace, které vyrábějí díly určené zákazníkem pro výrobu a/nebo služby. Podpůrné funkce na místě nebo na dálku (například návrhová centra, centrála společnosti a distribuční centra) tvoří část auditu místa, protože podporují dané místo, ale nemohou získat certifikaci podle ISO / TS 16949: 2009 samostatně. ISO / TS 16949: 2009 je aplikovatelná v rámci dodavatelského řetězce automobilového průmyslu.
ISO 13485 - ISO 13485 Systém řízení kvality pro zdravotnické prostředky

ISO 13485 - ISO 13485 Systém řízení kvality pro zdravotnické prostředky

Ve skutečnosti není certifikát ISO 13485 absolutní požadavek pro lékařské přístroje označené CE podle směrnic Evropské unie o lékařských přístrojích. Přesto je považován za harmonizovanou normu Evropskou komisí. Pro přechod na verzi ISO 13485:2016 byl výrobcům lékařských přístrojů poskytnut přechodný termín do 28. února 2019. Výrobci musí do tohoto data splnit podmínky verze ISO 13485:2016, aby si udrželi své stávající certifikáty ISO 13485. Tato poslední verze je v souladu se směrnicemi Evropské unie o lékařských přístrojích. Harmonizace standardu umožňuje výrobcům používat shodu se standardem jako důkaz o splnění požadavků příslušných právních předpisů. Firmy, které budou zasílat lékařské přístroje do zemí Evropské unie, budou od 1. dubna 2019 hodnoceny podle verze EN ISO 13485:2016.
ISO 22000 - Certifikát ISO 22000

ISO 22000 - Certifikát ISO 22000

Téma bezpečnosti potravin se stává stále důležitějším. Na jedné straně se zdroje potravin snižují, zatímco na straně druhé se problémy s existujícími potravinami způsobené různými faktory stávají stále neřešitelnějšími. Důvodem, proč je bezpečnost potravin tak důležitá, je skutečnost, že v současnosti více než dvě stě nemocí pochází z potravin. Různé alergické reakce, až po ochrnutí a úmrtí, představují mnoho různých problémů, které ohrožují lidské zdraví. Pokud se bezpečnosti potravin nevěnuje potřebná pozornost, jsou všichni, zejména těhotné ženy, novorozenci, malé děti a senioři, tedy osoby se slabým imunitním systémem, vystaveni trvalým poškozením a smrtelným rizikům.
ISO 16949 - ISO 16949 Systém řízení kvality v automobilovém průmyslu

ISO 16949 - ISO 16949 Systém řízení kvality v automobilovém průmyslu

ISO 16949 standard je norma, která stanovuje požadavky na systém řízení kvality, zejména pro automobilový sektor. Byla navržena tak, aby sladila různé hodnotící a certifikační praktiky po celém světě v dodavatelském řetězci automobilového průmyslu. Mezinárodní organizace pro standardizaci (ISO) ji poprvé publikovala v roce 1999 a naposledy byla revidována v roce 2016. Dnešní platná verze je ISO 16949:2016. ISO 16949 standard, když je kombinován se specifickými požadavky zákazníka, také určuje požadavky firem vyrábějících automobilové komponenty, služby a příslušenství. Poslední verze této normy byla přepracována na základě verze ISO 9001 z roku 2015 a byla plně sladěna se strukturou a požadavky systému řízení kvality.
Certifikát ISO 14001 - Certifikát kvality životního prostředí ISO 14001

Certifikát ISO 14001 - Certifikát kvality životního prostředí ISO 14001

KALİTÜRK® vám nabízí Certifikát environmentálního managementu ISO 14000, který není standardem produktu, ale standardem systému a zaměřuje se spíše na to, jak je něco vyrobeno, než na to, co je vyrobeno. Základem je sledování a neustálé zlepšování environmentálního výkonu. Podmínkou je dodržování podmínek definovaných příslušnými předpisy a zákony týkajícími se environmentálních faktorů. Pokud bychom měli definovat systém environmentálního managementu ISO 14001:2004 (EMS), uvedli bychom následující: 1. Systém environmentálního managementu je cyklus neustálého plánování, provádění, přezkoumávání a zlepšování činností, které organizace provádí za účelem splnění svých environmentálních závazků. 1.1. Environmentální výkon nezohledňuje názory a zájmy zainteresovaných stran. Proto se příležitosti ke zlepšení rozšiřují pouze z pohledu snižování negativních environmentálních dopadů na zahrnutí vlivu vzdělávání a společenské účasti na činnosti a chování organizací.
ISO poradenství - Poradenství v oblasti kvality

ISO poradenství - Poradenství v oblasti kvality

TÜRCERT pomáhá organizacím v procesu získání ISO 9001: 2015 a ISO registrace. Odborní poradci TÜRCERTu poskytují neustálé poradenství v procesu dosažení ISO certifikace, přičemž zajišťují, že konečný výsledek je v souladu s kvalitativními cíli organizace. Některé společnosti si tuto cestu vybírají, aby využily marketingových výhod spojených s registrovanou organizací. Jiné se mohou rozhodnout projít tímto procesem, aby prokázaly strukturovaný přístup ve své pracovní metodologii; další chtějí získat akreditaci kvůli tlaku, který na ně vyvíjejí dodavatelé. Nicméně nejčastějším důvodem je, že ISO 9001: 2008 vytváří pevný základ pro zvýšení konzistence produktu nebo služby a tím zvyšuje spokojenost zákazníků.